zondag

Drama



This GGZ clinic in Waalwijk, secretly placed in the vincinity of a hospital, is a place of horror. The crimes purtrayed here are nothing short of crimes against humanity. The 'separation room' (de separeer) is where I, and many, many others (think two people every week) are held, stripped of all their possessions, wearing humiliating garments, brutally forced, on no grounds but loathing. There's no oversight, a complete failure of the judiciary system, the people in here act on their own whims.














Psychiater die je hand niet schudt uit smetvrees. Vader op bezoek en ontvangen in deze kleren. Moeder idem. WTF

Enige verschil is dat ze geen helmen droegen. Alles tot in de puntjes ingestudeerd, en totaal onnodig. Het meeste geweld dat ik gebruikt had was dat ik de gordijnen eraf had getrokken... En alleen maar omdat ik volledig gedesorienteerd was, nadat ik thuis omrigd was door politie agenten in burger, ik gedwongen werd om mee naar buiten te lopen, ik in een ambulance terecht kwam waar een bewaker bij zat, enzovoort enzovoort. 


Ik kreeg kartonnen trechter bakjes om in te plassen, en kartonnen po's om in te poepen. Ik nam het als een uitdaging en een training, te meer omdat ik al van te voren het gevoel had op een zeker moment in een cel te belanden, vanwege mijn activisme, ik dacht toen dat het een politie cel zou worden, en een makkie. Ik had toen net 'Easy rider' gezien, waar een personage gespeeld door Jack Nickelson in een cel zit, omdat hij zich niet wil conformeren. 





http://www.drugs.com/price-guide/abilify

Abilify wordt konstant door de psychiaters aangeraden. Het is een nieuw medicijn, waardoor hij veel duurder is dan oude. De aanbevolen dosis is 10-15 mg per dag, volgens deze site kom je dan op 500-600 dollar per maand. Vervolgens zullen ze je de medicijnen je hele leven lang laten slikken. De gevolgen voor het brein zijn enorm. Je dopamine opname wordt geremd, wat betekent dat je min of meer als een zombie door het leven zult gaan. Je zult vrijwel niets uitvoeren, en nooit ontevreden zijn. 

Medicijn kosten.nl geeft 86 euro per maand. De meeste tweede generatie anti psychotica zitten rond de 100 euro per maand volgens de DSM, eerste generatie richting 10-20. Bovenstaande verschillen zullen met merknamen te maken hebben. 




Je ziet dat het ook als anti-depressieva wordt gebruikt. De patient zal inderdaad niet meer ontevreden zijn over zijn leven. 




Kapitalisme. Terminale stadium.







Dikke vette problemen. Dit kun je gewoon zien aankomen. Geweld creeert geweld. Zo creeer je terroristen. Psychiaters staan boven de wet en gebruiken geen wetenschappelijke methodes. Rechters voeren hun taak niet uit. Geen controle. Klacht indienen werkt niet, vertrouwenspersoon kan niets doen, de psychiater is almachtig. 


Mijn advocaat koos partij tegen mij en advocaat en rechter zeiden bijde dat ze geen verstand hebben van de materie, en dus het oordeel van de psychiater volgden. Zelfs als ik de advocaat er niet bij wou hebben, ging hij er toch bij zitten, hij was het verplicht. De advocaat zei tegen de rechter 'hij wou me er niet bij hebben, om meer kans te maken', waarop beide een verstandhouding hadden, de rechter wat lachte, en ik het gevoel had dat ik me verdacht had gemaakt. Een andere patient had een dure advocaat, die hem er met een typische advocaten verdraaing (ik denk hardop, ik denk in beelden, zo iets) in een oogwenk uit had. Mijn advocaat was pro bono, een oude rechtse oldboy. Een rechtzitting duurde 5-10 minuten. Een diagnose 1-5 minuten. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten